28 May 2007

Ruhnu oma Bullerby




Minu nimi on Liisa. Ma olen tüdruk. Muide, seda on nimestki kuulda. Olen seitse aastat vana ja saan varsti kaheksaseks. Vahel ütleb ema: “Sa oled emal juba suur tüdruk, võid täna küll nõud puhtaks pesta.”
Aga vahel ütlevad Lasse ja Bosse: “Plikatirtsud ei kõlba indiaanlasi mängima. Sa oled alles liiga tita.”
Sellepärast ma ei teagi õieti, olen ma suur või väike. Kui ühed peavad sind suureks ja teised pisikeseks, vahest siis just ongi see päris vanus käes.
Lasse ja Bosse on mu vennad. Lasse on üheksa aastat vana ja Bosse kaheksa. Lasse on kole tugev ja jookseb minust palju kiiremini. Aga mina jooksen niisama kiiresti kui Bosse.
Me elame Bullerby külas, kus ongi ainult kolm talu – Lõunatalu, Vahetalu ja Põhjatalu. Mina elan Lasse ja Bossega keskmises Vahetalus. Lõunatalus elab poiss nimega Olle ja tema koer Svip. Põhjatalus elavad tüdrukud. Tervelt kaks. Küll on hea, et nemad ka poisid ei ole! Nende nimed on Britta ja Anna. Britta on üheksa-aastane ja Anna minuvanune. Nad meeldivad mulle väga. Vahest Anna õige natuke enamgi.
Rohkem Bullerbys lapsi pole.

KOHALIKU NÄITETRUPI ESIETENDUS
"BULLERBY LAPSED"
BULLERSI TALU HOOVIS
1.JUUNIL KELL 19