07 November 2015

Meestepäev ehk piltreportaaž näituse "Ruhnu mees" avamiselt












Viktoriin kunstist. Mehed mõtlevad. 
Misjärel on võimalus end ka kunstiliselt väljendada.
"Vabadus viib rahva barrikaadidele"

"Eine murul"

"Pühaõhtusöömaaeg"


Kõik olid kohal. Päriselt või pildil. 




Naiste rokkbänd laulis tuntud viisil täna õhtul meestele nii: 

Udo istus jõujaamas, aeg oli igav oota.
Nägi Priitu tulemas seal mööda mereranda.
Armas Kapsta - kallis Kapsta, lunasta mind välja-
sul on sillas mitu jahti, pane mõni panti.
Armas Udo – kallis Udo, kahjuks ei saa aita,
kui ma jahid ära annan, rekordist jääb puudu.

Karla istus Luise poes, aeg oli igav oota.
Nägi Mitjat tulemas seal mööda külateeda.
Armas Mitja - kallis Mitja, ära hakka pihta –
sul on toidul mitu kassi, lunasta mind välja.
Armas Kaarel – kallis Kaarel, kahjuks ei saa aita,
kui ma kassid panti panen, kes mind kodus ootab.

Jüri istus mudas kinni, aeg oli igav oota.
Nägi Mardut tulemas seal mööda heinamaada.
Armas Madis – kallis Madis, lunasta mind välja-
sul on Holmas mitu pulli, pane mõni panti.
Armas Jürka – kallis Jürka, kahjuks ei saa aita,
kui ma pullid panti panen, ei saa PRIAlt pappi.

Jaan see istus vallamajas, aeg oli igav oota.
Nägi Heikit tulemas seal mööda asfaltteeda.
Armas Kuki –kallis Kuki, lunasta mind välja –
sul on kastis prügikotid, pane mõni panti.
Armas Urvet – kallis Urvet, kahjuks ei saa aita,
kui ma prügi sulle annan, ei saa mina palka.

Andres istus rahvamajas, aeg oli igav oota.
Nägi Meelist tulemas seal mööda poeteeda.
Armas Meelis – kallis Meelis, lunasta mind välja –
sul on selged paljud keeled, tule giidiks tööle.
Armas Andres – kallis Andres, kahjuks ei saa aita,
kui ma sulle tööle tulen, ei saa meeneid müüa.

Ott see istus üle aia, aeg oli igav oota.
Nägi Akslit tulemas seal mööda aia äärta.
Armas Aksel – kallis Aksel, lunasta mind välja-
sul on varnas palju jutte, pane mõni panti.
Armas Olesk – kallis Olesk, kahjuks ei saa aita,
kui ma jutud panti panen, mida emand arvab.

Veikor istus bussiroolis, aeg oli igav oota.
Kuulis Einar käivitamas oma vanarauda.
Armas Norman – kallis Norman, lunasta mind välja-
sul on aias palju kraami, pane miskit panti.
Armas Veikor – kallis Veikor, kahjuks ei saa aita,
kui ma miskit ära annan, pole aeda vaja.

Andre niitis Korsi talus, aeg oli igav oota.
Nägi Jukut tulemas seal mööda liivast teeda.
Armas Juku – kallis Juku, lunasta mind välja –
sul on palju vahvaid nalju, pane mõni panti.
Armas Andre – kallis Andre, kahjuks ei saa aita,
kui ma naljad ära annan, trumpad sa mu üle.

Margus istus sauna trepil, aeg oli igav oota.
Nägi Marten tulemas sealt järsust kassikurvist.
Armas Marten –kallis Marten, lunasta mind välja –
sul on hoovil mitu palki, pane mõni panti.
Armas Margus –kallis Margus, kahjuks ei saa aita,
kui ma palgid ära annan, kõrts jääb tegemata.

Vitali istus oma mersus, aeg oli igav oota.
Nägi mehi tulemas seal mööda Ringsu teeda.
Kuradi Vello – kuradi Sulev, lunastage välja –
teil on angerjat ja räime, pange mõni panti.
Armas Gerne –kallis Gerne, kahjuks ei saa aita,
kui sa kalad ära võtad, ei saa naised süüa.

Meerits istus tiigi pervel, aeg oli igav oota.
Nägi Koltsi tulemas seal mööda tiigikallast.
Armas Rainer – kallis Rainer, lunasta mind välja –
sul on põllul kapsast-kaali, pane mõni panti.
Armas Priidik –kallis Priidik, kahjuks ei saa aita,
kui ma kaalid ära annan, jääme talvel hätta.

Peeter istus Vahtra talus, aeg oli igav oota.
Ei näinud kedagi kõndimas seal mööda külateeda.

Mehed istusid objektil, aeg oli igav oota.
Nägid naisi minemas seal mööda liivaranda.
Kuulge naised – tulge naised, lunastage välja –
meil on abikäsi tarvis, muidu ei saa valmis.
Armsad mehed – kallid mehed, meie saame aita -

sest meie oleme kõige paremad, ilusamad, targemad, tublimad, seksikamad, ägedamad!