09 November 2010

Hooaja lõpetamine Pärnus


Laupäeval, 6.novembril, toimus Pärnu Jahtklubi 104-nda hooaja lõpetamine. Varasematel aastatel juhtus kuidagi nii, et kas ilmaolude või tööülessanete tõttu ei õnnestunud mul sellele pidulikule üritusele jõuda. Ausalt õeldes oligi see tänavune jahtklubi külastus minu jaoks esimene kord, kui ma üldse seda Eesti auväärset purjeseltsiklubi külastanud olen. Muljetavaldav uus kompaktne kaasaegne klubihoone valmis alles tänavu. Lisaks vanade merehuntide hoone ehitamisele oli mõeldud ka järelkasvu arengule. Uus Purjespordikooli hoone valmis augusti-septembrikuu vahetusel. Eesti noorima (1 aastane) ja väikseima Ruhnu Jahtklubi liikmena tundus mul arenguruumi meie klubile jaguvat päris pikalt.
Tore oli kohata purjetajaid, kes Eesti poolselt rannikult meil Ruhnus ühed sagedasemad külalised on. Tõsi küll, mõndagi neist pidulikult tumesinistesse klubiembleemiga pintsakutesse ja hoolikalt harjatud mustadesse kingadesse riietatud tegelasest oli üsna raske seostada nende ööläbi üleval olnud, lainete poolt märjaks kastetud ja vahetevahel ka isevärki roheka näovärviga purjetajatega, kes Ringsu sadamas oma jahtide otsi kinnitavad.
Õhtul, peale asist päevast töökoosoleku ja klubi lipu langetamist,
kogunes ligi kahesaja liikmeline meresõprade seltskond hotelli Strand pidulikule aastalõpu peole. Ruhnu Jahtklubi poolt soovin neile võidukat jääpurjetamis hooaega ja toredat järgmist avamerepurjetamis hooaega.

Priit