19 March 2012

23

Nii on kuidas elu käib.
Sünnipäev on üks väga konkreetne ja selge punkt minu elurattas.
Sellel konkreetsel päeval 23 aastat tagasi võitsin ma kõik ja sain
kõige suurema kingituse mida üks elusolend tahta võiks, - Elu enda.
Igal sünnipäeval katsun ma viivuks üksinda mõtiskleda, et näha ennast
täpselt seal, kus ma just parasjagu olen.
Selles pöörases elurattas, mis vahest kihutab teadmata,tundmata,mõtlemata,
-ent samas tihti justkui krigisedes ja vaevaliselt liigub, on olemas Start ja Finiš.
Nii nagu me kõik, lõpus hakkame mõtlema alguse peale, tasub vahest ka teisipidi oma mõtted kedrata.
Et mitte kunagi unustada seda, et hauakivile jääb sinust maha vaid kaks kuupäeva. See paneb mind alati teadma, et hetked elus ja inimesed selle sees on nii pagana ilusad ja head ! Aitähh teile ja kõigile õnnitlejatele!
See pilt siin on üks parimaid, mis just minule, seda kõikke meenutab.


Ja lisaks veel !
Kutsun kõikki kes saarel viibivad, läbi astuma Roostiku häärberist.
TÄNA 13.oo - 17.oo
Saab kärakat, saab mugimist !



Et mitte saladust teha, mis siis hiljem saab, siis ütlen ausalt, et tümm keeratakse nii kõvaks, et harilikul ristiinimesel enam küll mugav olla ei või.
Omal vastutusel, jääb muidugi uks avatuks.

Aitähh tordimeistritele, Margitile ja Liisele !

Marten